logo

Godziny otwarcia

Zajęcia grupowe prowadzimy rano i popołudniu, tylko w tym czasie spotkacie się z Natalią, Julią lub Anią w recepcji klubu. W ciągu dnia wejście tylko przez recepcję automatyczną na treningi indywidualne.

PN - PT:

8.00-11.00 & 16.00-21.00

SOB - ND:

9:00 - 13:00

Nasza galeria
Góra

FITNESS MŁYN – REGULAMIN SPRZEDAŻY ONLINE

Niniejszy regulamin dotyczy zasad sprzedaży on-line karnetów do klubu FITNESS MŁYN za pośrednictwem aplikacji WodGuru, systemu do zarządzania klubem fitness, dostępnej pod adresem https://fitnessmlyn7445.wod.guru/

1.

Sprzedaż karnetów za pośrednictwem aplikacji WodGuru prowadzi spółka STUDIO MŁYN MATULSKA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA („Firma”) z siedzibą w Krakowie przy ul. Dolnych Młynów 5, 31-124 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000600455, NIP: 6762500968, REGON: 363659491, właściciel klubu Fitness Młyn („Klub”).

2.

Umowa sprzedaży pomiędzy Kupującym a Firmą zostaje zawarta w przypadku spełnienia wymaganych procedur zakupu Karnetów:

a) poprzez rejestrację w aplikacji dostępnym na stronie https://fitnessmlyn7445.wod.guru/ oraz wypełnienie formularza, w którym należy wpisać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, podaniu płci oraz akceptacji Regulaminu Klubu Fitness Młyn,

b) wybrania rodzaju karnetu i złożenia przez Kupującego zamówienia on-line,

c) uiszczenia przez Kupującego zapłaty za zamówienie przelewem bankowym on-line za pomocą systemu Przelewy24.

d) otrzymania przez Kupującego potwierdzenia realizacji transakcji na wskazany przez Kupującego adres e-mail, przesłanego
z systemu Przelewy24.

3.

Kupujący ma możliwość płatności online przez system Przelewy24 korzystając z dostępnych metod płatności.

4.

Firma nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie konsekwencje wynikające z nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu płatniczego Przelewy24.

5.

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 4 listopada 2014 w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących świadczenie usług na rzecz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz rolników ryczałtowych, jeśli świadczący usługę otrzyma w całości zapłatę za wykonaną czynność za pośrednictwem poczty, banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, a z ewidencji i dowodów dokumentujących zapłatę jednoznacznie wynika, jakiej konkretnie czynności dotyczyła sprzedaż usług w zakresie zamówienia i płatności drogą internetową nie podlega ewidencji w kasie fiskalnej, w związku z czym Kupujący nie otrzymuje paragonu fiskalnego.

6.

Ceny karnetów zawierają podatek VAT.

7.

Zakupiony karnet zostanie udostępniony na koncie klienta zaraz po zaksięgowaniu wpłaty przez Przelewy24.

8.

Warunkiem udostępnienia karnetu na koncie klienta jest dokonanie płatności (Kupuję z obowiązkiem zapłaty Przelewy24). Płatność uznaje się za dokonaną z momentem otrzymania przez Firmę informacji o ustanowieniu nowej transakcji w serwisie Przelewy24 i wpływie środków na rachunek Przelewy24.

9.

W celu otrzymania faktury VAT Kupujący powinien zgłosić ten fakt w recepcji obiektu. Zgłoszenie można przesłać za pomocą poczty elektronicznej na adres info@fitnessmlyn.pl podając dane do faktury VAT, lub zgłosić osobiście w recepcji klubu. Faktura zostanie przygotowana i gotowa do odbioru w recepcji klubu.

10.

Za pośrednictwem strony internetowej można kupić jedynie Karnety w cenach podanych w aplikacji sprzedażowej Klubu.

11.

Klub zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży przez stronę internetową w każdej chwili, bez podawania przyczyn.

12.

Klub nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Kupującego nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu zamówienia.

13.

Karnety nie mogą być wymienione na inne opcje niż zostały zakupione.

14.

Wszelkie reklamacje należy kierować do Firmy. Reklamacje można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres [email protected]

15.

Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać:

  1. dane kupującego zgodne z danymi podanymi przy dokonywaniu zakupu karnetu,
  2. datę dokonania transakcji zakupu i numer transakcji,
  3. opis przedmiotu reklamacji.

16.

Reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w terminie 14 dni od momentu jej zgłoszenia.

17.

Informacja o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji zostanie przesłana kupującemu na adres podany w poczcie elektronicznej.

18.

Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przez Firmę danych osobowych kupującego w celu realizacji zamówienia, kontaktu z kupującym oraz wszelkich działań niezbędnych do funkcjonowania systemu sprzedaży karnetów, a także w celach przekazywania informacji o promocjach oferowanych przez Klub.

19.

Kupującemu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a także do kontroli przetwarzania danych, które je dotyczą na zasadach określonych w art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( tekst jednolity Dz. U. 2002 nr 101, poz.926 z późniejszymi zmianami) oraz w Ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną ( Dz. U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204).

20.

Kupujący udostępniający swoje dane osobowe ma prawo do dostępu do nich, jak również do ich poprawiania i uaktualniania w recepcji Klubu.

21.

Klub świadczy usługi sprzedaży Karnetów w sposób zgodny z postanowieniami Regulaminu.

22.

O planowanej zmianie Regulaminu Firma poinformuje z 14-dniowym wyprzedzeniem, zamieszczając na stronie www.fitnessmlyn.pl.

23.

Wszystkie informacje na temat cennika oraz dane kontaktowe opublikowane są na stronie www.fitnessmlyn.pl. Klub zastrzega sobie prawo do zmian w ofercie i cenniku świadczonych usług.

24.

Niniejszy Regulamin sprzedaży on-line dostępny jest na stronie internetowej oraz w recepcji Klubu.

 

FITNESS MŁYN

Kraków, 10.07.2024