AKTYWNA MAMA z maluszkiem
Po porodzie siłami natury rozpoczynamy zajęcia najwcześniej po 6 tygodniach a po cesarskim cięciu po 12 tygodniach (za zgodą lekarza), natomiast kończymy zajęcia kiedy dziecko zaczyna samo chodzić ;)

Proponujemy pon 14.00 i śr 12.00, zajęcia trwają 45min
 
SIŁA MACIERZYŃSTWA
Nie ma takiej rzeczy, której mama nie zrobiłaby dla swojego maleństwa. Ale mamy potrzebują nie tylko siły miłości i charakteru - potrzebują tez siły mięśni! Rosnący brzuszek to obciążenie dla kręgosłupa. Rosnący maluszek wymagający noszenia, tulenia, kołysania... a do tego nielekki wózek, zakupy... Mama potrzebuje wzmocnionego, sprawnego kręgosłupa, mniej napiętych, a jednocześnie silnych i wytrzymałych mięśni. Regularne ćwiczenia sprawiają, że prawidłowa, niosąca komfort w codziennych czynnościach, postawa stanie się zdrowym nawykiem.
 
RADOŚĆ W RUCHU i inne bonusy
Zarówno w ciąży, jak i po porodzie ruch niesie z sobą wiele korzyści, których nie sposób nie wykorzystać. Wysiłek sprawia, że organizm zaczyna pozbywać się toksyn, poprawia się funkcjonowanie układu oddechowego i układu krążenia. Ćwiczące mamy mają lepszą przemianę materii, mniejsze problemy z utrzymaniem prawidłowej wagi, są lepiej wyspane, witalne i spokojne.
 
 
Przeciwwskazania do ćwiczeń po porodzie:
- nagłe zmiany zakrzepowo-zatorowe
- niestabilne nadciśnienie
- niewydolność układu oddechowego
- krwawienia
- dolegliwości bólowe ze strony blizny po cc